måndag 7 februari 2011

Över?

Verkar som att den långa väntan äntligen är över! Fick mitt visum godkänt i mitten av januari och har min flygbiljett bokad för avresa om mindre än en vecka. Då reser jag för att bo med min man - lycka! Känner trots all glädje lite smått panik i kroppen. Har ju velat flytta tillbaka länge och jag vet att det är vad jag verkligen vill. Trots det blir det lite kaos i huvudet nu när jag vet att jag ska flytta och avresedagen närmar sig med stormsteg. Har så mycket att göra känns det som men jag vet inte alls var jag ska börja. Borde packa och rensa och en massa annat, men somsa gt, känner mig lite förvirrad. Har packat en väska nu i alla fall och rensat ur min garderob på sådant som jag vet att jag absolut inte kommer att vilja ha med mig. Det är itne nödvändigtvis gamla slitna saker utan en del saker som jag bara ångrat att jag köpt, eller som jag upptäckt inte passar så bra som jag vill.

Idag kommer det däremot inte bli vidare mycket packning känner jag. Jag ska med pappa en sväng upp på stan och uträtta lite ärenden. Dragkedjan till en av mina jackor gick nämligen sönder igår och den måste ju fixas innan jag åker helst.Sen ska det visst pckså växlas pengar (pappa som ska göra) och bankas pengar (jag som ska). Sen lite senare i eftermiddag blir det skön massage för mig. Ska använda presentkortet jag fick för snart ett år sedan innan det går ut. Bättre sent än aldrig, eller vad brukar man säga?

Inga kommentarer: